Jeg fikk inn en kommentar fra ei jente som heter Marlene, som jeg ville svare her p et innlegg slik at andre kan lese og se hva jeg gjr :)


Jeg syntes du virker kjempeflink!

Jeg er ganske overvektig, s m begynne leve sunnere og trene. men trenhger tips!

Hvordan klarer du g p en diett? blir fristet til alt s har aldri klart det.. og det trene fr jeg aldri til..

Hjeelp :)?

KEEP UP THE GOOD WORK, DU VIRKER FANTASTISK :)

Mitt svar:

Hei Marlene.!

Tusen takk for kommentaren! :)

Jeg er egentlig ikke flink til g p diett selv. Jeg hater g p dietter, fordi jeg veit at det ikke kommer til funke eller s sprekker jeg. Det jeg gjr er at jeg bytter ut noen matvarer.Som f.eks har jeg sluttet spise brd. Jeg har gtt over til fullkorn knekkebrd som inneholder bare 31 kalorir pr knekkebrd. det i seg selv kan hjelpe deg veldig. Jeg sier til meg selv at jeg skal klare drikke 3 flasker med vann hverdag. (flaske som rommer 7 dl). P kvelden hvis jeg fr stsuget s tar jeg meg en appelsin, og en stor flaske som jeg fyller med funlight saft, og masse isbiter. Noe jeg ogs har lrt er at hvis man har stsug, s alltid ha med en sukkerfri tyggis med en herlig st smak. Hvis du kjper Stimerol sugarfree gum Fushion, s kan du velge mellom masse deilige smaker, og hver tyggis inneholder bare 3,6 kalorir. Noe du klarer forbrenne med g noen skritt.

Siden jeg er et vanlig menneske s selvflgelig s sprekker jeg noen ganger. Snn er det bare. da har jeg sagt til megselv at hvis jeg sprekker i en ukedag og spiser en sjokolade f.eks, s fr jeg mindre "goddis" i helgen.

En anna ting som er kjempe smart er alltid ha med deg frukt eller en gulrot i veska nr du skal ut. Nr du kjenner at du blir litt smsulten s er det bare ta opp et eple ifra veska enn g innom en butikk der man fort kan ende opp med kjpe kjeks og masse anna man egentlig ikka skal ha.

S noen viktige ting man alltid burde ha i veska:

  • Vannflaske!
  • Frukt og/eller grnnsaker.
  • Sukkerfri tyggis med en st smak.

Jeg skal love dere at man kan komme langt med sm endringer.


det med at du ikke fr til trene. Bare tull. Alle klarer det. Det har bare noe med innstillingen din gjre. Alle klarer trene. Ta en gtur p 20-30 min. DET er trening. Beveg kroppen din mest mulig. Nr jeg er p jobb og kjeder meg litt, s kan jeg hoppe litt rundt i butikken. Veit det hres forferdelig teit ut. Men det er trening. Trener muskler, spenst og forbrenner fett. S alle klarer trene!



Noe som ogs hjelper p motivasjonen min er lese forskjellige treningsblogger. Min favoritt for tiden er:http://www.motivated.no/ .

til Marlene: Hvis du vil kontakte meg, og kanskje snakke litt om tilstanden din, motivasjon og litt mat tips s send meg gjerne en mail: Charlotte.Isachsen@hotmail.com.

Hper dette var lrerikt for noen av dere, og syntes dette var intressant lese. jeg vil takke alle som sttter meg, og oppmuntrer meg til trene og virkelig st p.

Kategori: the diet show



Kommentarer


Skriv en ny kommentar



Navn:

Mail:

Bloggadresse:

Kommentar:


Trackback
Trackback-URL for dette innlegget:
http://blogsoft.no/trackback/ping/26582005