Idag dro jeg igjen for trene. Kjempe digg. Uheldigvis s har jeg pdratt meg en liten "skade" p beinet, s kunne desverre ikke jogge s mye idag. Men jeg klarte forbrenne 400 kalorir idag, er kjempe fornyd med det!
Etter jeg kom hjem lagde jeg meg en utrolig digg middag. Litt fullkorn spaghetti, karbonadedeig, hakket paprikka i forskjellig farger, gulrot og litt bolognese saus. Utrolig digg. Skulle egentlig prve regne ut hvor mange kalorir som var i den middagsretten, men glemte det helt. men vil nesten trre si at det ikke var s fryktelig mye. Diggdiggdigg.


Jeg kjenner at jeg virkelig gleder meg til hver gang jeg skal trene. Jeg har trenet hver dag i 3 dager n, og er 100% sikker p at jeg skal trene i morgen ogs.

Om ikke s lenge, s er det jobb p meg, og jeg m nesten si at jeg gruer meg litt pga beinet mitt. Kjenner at det absolutt ikke er godt. S hper det blir i orden til i morgen. Hvis ikke kan det bli drlig med trening for meg.

Skulle gjerne ha lagt inn noen bilder, men som jeg har skrevet fr s er det noe galt med pc'n min. Den vil ikke laste opp "nye" bilder ifra kamera mitt, s sliter litt.

Kategori: the diet show



Kommentarer

15.mar.2011, kl.20:36
Marlene

Jeg syntes du virker kjempeflink!

Jeg er ganske overvektig, s m begynne leve sunnere og trene. men trenhger tips!

Hvordan klarer du g p en diett? blir fristet til alt s har aldri klart det.. og det trene fr jeg aldri til..

Hjeelp :)?

KEEP UP THE GOOD WORK, DU VIRKER FANTASTISK :)

18.mar.2011, kl.13:43

Nr du gr/jogger, har du noe helling p mlla? Et lite tips er ha 2% helling oppover, for dempe presset p bena. Fysioterapeuter har litt forskjellige meninger her, men det skader ikke ha mer motstand! Sett gjerne p mer helling ogs, men MINST 2. Veit ikke hva som er problemet med benet ditt, men mitt problem finnes ikke lenger etter at jeg begynte lpe oppover :)

18.mar.2011, kl.13:49

Anonym: Jeg har ikke hatt noe helling p mlla, men kanskje jeg skal begynne med det! Kjempe bra! Tusen takk for tipset :)


Skriv en ny kommentar



Navn:

Mail:

Bloggadresse:

Kommentar:


Trackback
Trackback-URL for dette innlegget:
http://blogsoft.no/trackback/ping/26566472