Jeg har vært kjempe slapp denne siste uken ang noka dietten. Jeg har holdt meg til mellom måltidene, og det er egentlig det eneste. De er sinnsykt gode, så jeg må bestille meg flere snart.
Men når det kommer til shakene så er jeg veldig skeptisk. Jeg blir utrolig kvalm av dem, og får ikke i meg alt jeg skal ha i meg. Så jeg fant på noe smart igår. Tror det er smart iallfall. Siden jeg ikke får i meg all shaken, så tenkte jeg skulle lage "shake shotter". Jeg lager shaken, men at jeg lager de i mindre mengder slik at det blir lettere for meg å få de i meg. Jeg skal begynne med det fra å med i dag, og skjerpe meg veldig.
Jeg skal også melde meg inn i et treningsstudio i dag med ei venninne, så da blir det masse trening framover.


I går kveld satt jeg å laget meg en liten treningsplan. Jeg tegna opp og ordna timeplanen for treningsstudioet og hengte det over pulten. Da vil jeg lett kunne se hva som er når, og det er en fin påminnelse på at jeg må trene. Jeg har også fått skrevet ned i min kjære avtalebok alle dagene jeg jobber og når, OG skrevet ned når og hva jeg skal trene 2 uker fram i tid. Føler at jeg var veldig effektiv og smart. Så forhåpentligvis så vil jeg klare dette og fort se resultater.


Jeg har hengt opp en shorts jeg har bestemt meg 100% på at jeg skal passe til sommern.
Det er shortsen jeg brukte når jeg var på Kreta, sommern 2009. Da satt den helt perfekt. Var ikke stram rundt låra og hofta mi. Helt perfekt med andre ord. Nå så får jeg ikke knappen igjen, og den sitter like klistra fast til kroppen som latex. Så der har jeg motivasjon nr 2. 
Har tenkt mye på å lage noen motivasjons "plakater" å henge det her ved pulten min, men er ikke helt sikker ennå. Jeg får se åssen det går i begynnelsen, så kanskje det kommer opp seinere.

 

Er jeg ikke flink?


 

Jeg skal gjøre så godt jeg kan med å komme med en ukentlig oppdatering hver mandag om jeg har gått ned noe kilo, og hvor mange cm rundt magen, hoftene og låra. Jeg skal også legge ut en hel ukes treningsplan her på bloggen slik at det også kan motivere meg litt.



Som dere kan se så er den ikke helt i orden, men det kommer seg etter en stund. Nå i første omgang så vil jeg starte med å trene 3 ganger i uka. Etter det har gått en stund, så vil jeg nok øke det med 4 ganger i uken. Av egen erfaring så har jeg lært at det ikke er bra å begynne med 5 ganger i uken. Da blir man fort lei, og ender opp med å ikke trene noe i det hele tatt. Så for alle som skal begynne å trene eller gjør det: Begyn i det minste, og legg på en dag til etter en stund når du kjenner at du kan klare det.

 

Q: Trener dere?
Hva liker dere å trene?

Kategori: the diet show



Kommentarer

28.feb.2011, kl.16:22

Så flott :) Nå gjelder det bare å komme i gang! Dette klarer du :D

01.mar.2011, kl.00:20

Så bra :) Jeg digger å trene, her om dagen jogga jeg til jeg fikk blemmer og var støl i to dager xD No pain, no gain. Skal på gymmen imorratenkte jeg :D

01.mar.2011, kl.23:15

Tom-Daniel: Jeg elsker å trene, så glad for at jeg har begynt igjen nå. Om en stund så skal jeg begynne å svømme igjen også. Å det gleder jeg meg til :D


Skriv en ny kommentar



Navn:

Mail:

Bloggadresse:

Kommentar:


Trackback
Trackback-URL for dette innlegget:
http://blogsoft.no/trackback/ping/26083237