Jeg har vrt kjempe slapp denne siste uken ang noka dietten. Jeg har holdt meg til mellom mltidene, og det er egentlig det eneste. De er sinnsykt gode, s jeg m bestille meg flere snart.
Men nr det kommer til shakene s er jeg veldig skeptisk. Jeg blir utrolig kvalm av dem, og fr ikke i meg alt jeg skal ha i meg. S jeg fant p noe smart igr. Tror det er smart iallfall. Siden jeg ikke fr i meg all shaken, s tenkte jeg skulle lage "shake shotter". Jeg lager shaken, men at jeg lager de i mindre mengder slik at det blir lettere for meg f de i meg. Jeg skal begynne med det fra med i dag, og skjerpe meg veldig.
Jeg skal ogs melde meg inn i et treningsstudio i dag med ei venninne, s da blir det masse trening framover.


I gr kveld satt jeg laget meg en liten treningsplan. Jeg tegna opp og ordna timeplanen for treningsstudioet og hengte det over pulten. Da vil jeg lett kunne se hva som er nr, og det er en fin pminnelse p at jeg m trene. Jeg har ogs ftt skrevet ned i min kjre avtalebok alle dagene jeg jobber og nr, OG skrevet ned nr og hva jeg skal trene 2 uker fram i tid. Fler at jeg var veldig effektiv og smart. S forhpentligvis s vil jeg klare dette og fort se resultater.


Jeg har hengt opp en shorts jeg har bestemt meg 100% p at jeg skal passe til sommern.
Det er shortsen jeg brukte nr jeg var p Kreta, sommern 2009. Da satt den helt perfekt. Var ikke stram rundt lra og hofta mi. Helt perfekt med andre ord. N s fr jeg ikke knappen igjen, og den sitter like klistra fast til kroppen som latex. S der har jeg motivasjon nr 2.
Har tenkt mye p lage noen motivasjons "plakater" henge det her ved pulten min, men er ikke helt sikker enn. Jeg fr se ssen det gr i begynnelsen, s kanskje det kommer opp seinere.

Er jeg ikke flink?


Jeg skal gjre s godt jeg kan med komme med en ukentlig oppdatering hver mandag om jeg har gtt ned noe kilo, og hvor mange cm rundt magen, hoftene og lra. Jeg skal ogs legge ut en hel ukes treningsplan her p bloggen slik at det ogs kan motivere meg litt.



Som dere kan se s er den ikke helt i orden, men det kommer seg etter en stund. N i frste omgang s vil jeg starte med trene 3 ganger i uka. Etter det har gtt en stund, s vil jeg nok ke det med 4 ganger i uken. Av egen erfaring s har jeg lrt at det ikke er bra begynne med 5 ganger i uken. Da blir man fort lei, og ender opp med ikke trene noe i det hele tatt. S for alle som skal begynne trene eller gjr det: Begyn i det minste, og legg p en dag til etter en stund nr du kjenner at du kan klare det.

Q: Trener dere?
Hva liker dere trene?

Kategori: the diet show



Kommentarer

28.feb.2011, kl.16:22

S flott :) N gjelder det bare komme i gang! Dette klarer du :D

01.mar.2011, kl.00:20

S bra :) Jeg digger trene, her om dagen jogga jeg til jeg fikk blemmer og var stl i to dager xD No pain, no gain. Skal p gymmen imorratenkte jeg :D

01.mar.2011, kl.23:15

Tom-Daniel: Jeg elsker trene, s glad for at jeg har begynt igjen n. Om en stund s skal jeg begynne svmme igjen ogs. det gleder jeg meg til :D


Skriv en ny kommentar



Navn:

Mail:

Bloggadresse:

Kommentar:


Trackback
Trackback-URL for dette innlegget:
http://blogsoft.no/trackback/ping/26083237